Compliment, tip of klacht?
De Internationale en haar partners vinden goede service en hoge kwaliteit van onze dienstverlening van groot belang. Wij proberen onze klanten altijd goed en snel van dienst zijn. Toch kan het voorkomen dat de dienstverlening niet naar tevredenheid verloopt. Wanneer dat het geval is, dan willen wij dat graag weten. Samen met jou zoeken wij dan naar een oplossing.
Bij een klacht streven we er naar deze op een zo goed mogelijke manier af te handelen. Je ontvangt zo snel mogelijk een reactie van ons, in ieder geval binnen drie werkdagen. Wij behandelen jouw klacht binnen 15 werkdagen. Soms hebben wij extra tijd nodig. Als dit zo is, informeren wij je hierover.
Je kunt natuurlijk ook een compliment of een tip aan ons doorgeven. Het is immers ook fijn om te weten wat we goed doen en waar kansen voor verbetering liggen!
Hoe kun je een compliment, tip of klacht melden?
Hiervoor hebben we een online formulier beschikbaar.
Nog niet tevreden?
De ervaring leert dat de meeste klachten meteen kunnen worden afgehandeld. Mocht het onverhoopt toch voorkomen dat er gezamenlijk geen bevredigende oplossing wordt gevonden, dan kun je met jouw klacht terecht bij het KiFiD of de Burgerlijke Rechter.
KiFiD
Postbus 93275
2509 AG Den Haag
www.kifid.nl
Woon Pakket
Het Woon pakket verzekert de spullen in huis en de aansprakelijkheid van je gezin. Aanvullend ook je woning, glas, allrisk en kostbare spullen buitenhuis.
Reisverzekering
Bereken hier je premie en sluit af in een paar minuten. Dan kun je onbezorgd op reis.
Rechtsbijstand Pakket
Met het Rechtsbijstand Pakket van De Internationale heb je een complete dekking voor de meest voorkomende rechtsgebieden.
Berekenen